Minimális álcázással futtatja a Porsche az új 911-es első prototípusait, a 998-as várhatóan 2011-ben érkezik a szalonokba. Az autóról a jól ismert, klasszikus Porsche-stílusirányzat köszön vissza, nincs is oka változtatni ezen a gyárnak, de néhány finomítást azért elvégeznek a mérnökök. Főleg az új Panamera limuzinról kölcsönöznek néhány megoldást, a front rész kialakítása emlékeztet kicsit a négyajtósra.
További újdonságnak látszik az alacsonyabbra húzott tetővonal és a szélesebb hátsó nyomtáv, valamint úgy tűnik, valamivel hosszabb is lesz az új 911-es. A Porsche a sportkocsi aerodinamikáját is tökéletesíti, a motorral kapcsolatban viszont egyelőre csak találgatások láttak napvilágot. Biztosra vehető, hogy maradnak a normál feltöltésű, soros hathengeres bokszermotorok, melyek tisztábbnak és gazdaságosabbnak ígérkeznek. A Carrera teljesítménye 360, a Carrera S-é 400 lóerő körülire ugorhat.