A 80-as éveket ünnepli ez a Porsche 911-átépítés
Szokatlan átépítésekre specializálódott az Unofficial Machines műhely, szerintük ma is van létjogosultsága a 80-as évek tuningjának.
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/ct5rXLWSpCdpQjDEVJwErMYFdq1JwUmDwDXEYDC_U_Y/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzE3NmI4NTAzYjIwMjQ3MDQ5NzY0N2ExN2JkYzVlYjJk.webp)
Szokatlan átépítésekre specializálódott az Unofficial Machines műhely, szerintük ma is van létjogosultsága a 80-as évek tuningjának.
Óvatosan kezeli az elektrifikációt a Porsche a 911-esnél, elsőként csak a GTS lesz hibrid.
5 millió km-t tettek meg a hibrid hajtású Porsche 911 prototípusokkal.
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken száguldjon.
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken állhasson rajthoz.
Közel a változás.
Évről évre többet ér a klasszikus, léghűtéses Porsche 911. Vezettünk egy csodaszép, kézi váltós Carrera 4-et.
Amíg a garázsban áll, pénzt termel, amikor pedig útnak indul, elvarázsol.
A kis sorozatban készülő 911 Dakar a 80-as évek sikeres tereprali-versenyautóit idézi.
Olyan kanyarsebességre képes az új 911 GT3 RS, hogy az még a versenyzőket is meglepi. Ezért nem árt megerősíteni a nyakizmokat hozzá.