Hatalmas siker a Tata-csoport miniautója, a Nano, melynek százezer darabos első szériájára kétszázezer igény futott be. Felfigyelt a lehetőségre a Hyundai is, a koreaiak fontolgatják, hogy hasonló méretű és árú modellel lépnek piacra, talán éppen annak a százezer vevőnek a kiszolgására, akik a sorsoláson le fognak maradni a Nanóról.
Hivatalosan azt mondja a Hyundai, hogy nem szeretne versenyezni a Nanóval, de a miniautónak így is lenne helye a piacon. Első lépésként csak Indiában kerülne piacra az új modell, kihasználva az országban rejlő lehetőségeket, később lehetne szó a forgalmazás további kontinenseken való beindításáról.
0,8 és egyliteres benzinmotorral forgalmazná a miniautót a Hyundai, 2010 második felében jelenhet meg a szalonokban. Európa kedvéért kis dízelmotort is fejlesztenének a koreaiak, akik indiai mérnökökkel közösen dolgoznak a terveken.