Megéri extrázni az egyik legolcsóbb új autót? – Kia Picanto 79 DPI videóteszt
Morcosabb külsővel és bevált szívómotorral kapható a koreai mini, ám csúcsmodellként már Vitara-árban mozog.
Morcosabb külsővel és bevált szívómotorral kapható a koreai mini, ám csúcsmodellként már Vitara-árban mozog.
Még az e-Daciánál is kevesebbe kerül és fillérekből üzemeltethető a kínai Cenntro Aventier – már akinek.
A Balaton Park Circuiten próbáluk ki az apró és megfizethető kínai elektromos autót.
Nem az történt, aminek kellett volna.
Jó eséllyel a benzines Kia Picanto lesz az utolsó elérhető árú mini, mielőtt a gyártók villanyra váltanak.
A Spring új változata 44 helyett 65 lóerővel kényezteti a sofőrt.
Nálunk ritka az első generációs Alto, de indiai leszármazottját, a Marutit már a Merkurnál is lehetett kapni.
Fokozatnélküli váltóval és az elődből átvett 72 lóerős motorral vezettük a japán minit.
Apró, ráadásul nem is hibrid, viszont divatos formájával és friss extráival sokaknak érdekes lehet az Aygo X.
Apró, ráadásul nem is hibrid, viszont divatos formájával és friss extráival sokaknak érdekes lehet az Aygo X.