Nagy erőfeszítéseket tesz a GM annak érdekében, hogy túladjon a nehéz helyzetben lévő Opelen, a német cég sorsa azonban nem érinti a brit divíziót, a Vauxhallt. A márkanév biztosan életben marad, ám problémát jelent, hogy a Vauxhall eddig főleg Opeleket forgalmazott más emblémával, teljesen tehát nem tudja függetleníteni magát a németektől. Hogy a jövő biztosított legyen, az Autocar szerint a GM rászánta magát arra, hogy Daewoo-kat importáljon Koreából, és azokat dobja piacra Vauxhall márkanév alatt.
Több, viszonylag olcsó modellje van a Daewoo-nak, de kérdéses, hogy presztízsben hogyan lenne kezelhető, ha a Vauxhall Corsa, Astra és Insignia helyére Kalos, Lacetti és Epica lépne. Annál is inkább bonyolult az ügy, hogy a Chevrolet márkanév is jelen van az Egyesült Királyságban, kínálatában pedig már megjelent a Daewoo-eredetű modellek egy része. Erre megoldást jelenthet, ha a GM egyetlen tollvonással összevonja a Chevrolet-t és Vauxhallt, amellyel még jelentős megtakarítást is elérhet.
Döntés még nincs, a GM ráadásul fontolgatja azt is, hogy esetleg az ausztrál Holden kínálatából honosít meg néhány, hátsókerékhajtású-modellt a brit piacon.