Nem mást tűzött ki célként maga elé a Hyundai, mint hogy belátható időn belül piacvezetővé váljon az alternatív meghajtású modellek gyártói között. Az elképzelések nyilvánvalóan kicsit túlzóak, mindenesetre a koreaiak állítólag már elkészítették azokat a terveket, amelyek biztosítanák számukra a világelsőséget.
Hogy minden szegmensben tudjanak alternatívát kínálni, a koreaiak még egy konnektoros hibrid sportkocsit is készítenének, a belső égésű blokk az elektromotort kiszolgáló akkumulátorokat töltené. Az autó alapja sem ismeretlen, az idei Szöuli Autószalonon leleplezett Blue-Will tanulmányból készítenének az ázsiaiak szériaváltozatot.
1,6 literes benzines egység kapcsolódna a 136 lóerős elektromotorhoz, az együttes teljesítmény 200 lóerő alatt maradna. Sportkocsinak tehát kicsit nehézkes nevezni az újdonságot, tisztán elektromos üzemmódban 50-60 kilométer megtételére lenne képes.
Új, nem hibrid kupé elkészítését is tervezi a Hyundai, mely a Genesis Coupéval ellentétben elsőkerékhajtású lenne és a jelenleg Coupe néven forgalmazott modellt váltaná. John Krafcik, az amerikai részleg vezérigazgatójának elárulta, hogy a szóban forgó kis kupé 70-80 százalékban megegyezik majd a Veloster tanulmánnyal, amelyről a 2007-es Los Angeles-i Autószalonon hullt le a lepel.
Mindenképpen különlegességet gyártana a koreai márka, Krafcik szerint az ajtóknál, a tetőnél vagy a csomagtartónál biztosan lesz legalább egy olyan egyedi elem, amely korábban nem volt látható a kategóriában. Egyelőre annyi látszik bizonyosnak, hogy a hibrid sportkocsiba is szánt, 140 lóerős 1,6-os benzinmotor szerepel majd a kínálatban.