Egyre divatosabbak az úgynevezett perszonalizációs programok, amelyek keretében az ügyfelek gyakorlatilag szabadon határozhatják meg, hogyan nézzen ki autójuk. Hasonló lehetőséggel a Ferrari és több egyéb luxusmárka is büszkélkedhet, a Frankfurti Autószalonon azonban egy kisebb csatlakozott az elit körhöz.
A kiállításon a Smart és a Brabus közösen jelentette be, hogy ezentúl a vásárlók tetszőlegesen állíthatják össze Fortwo miniautóikat, a program szlogenje, hogy bármi lehetséges. Nincsenek katalógusok, több száz külső fényezésből lehet választani, bármilyen típusú és minőségű bőrkárpit kerülhet a kabinba, körülbelül százféle színkombinációban.
Hatféle színű vászontető rendelhető, a programban elérhető a Smart és a Brabus teljes kiegészítő-kollekciója. Még arra is van lehetőség, hogy a vásárlók határozhassák meg, milyen külső elemek kerüljenek kívülre. Az individualizációs program téltől elérhető a vásárlók számára.