A japán gyártó a Peugeot mellett a Citroënnel kötött szerződést arról, hogy legyárthatják az i-MiEV saját változatait, és a Peugeot-nál el is készültek a saját verziójukkal. Az iOn lítium-ionos akkumulátorait egy 220 voltos töltő segítségével harminc perc alatt nyolcvan százalékig fel lehet tölteni, a teljes töltés viszont hat órát vesz igénybe.
A kocsi hatótávolsága 130 kilométer, legnagyobb sebessége pedig 130 km/óra, tehát pontosan egy órát lehet padlógázon haladni vele. Elektromos motorja 64 lóerős, azonnal elérhető csúcsnyomatéka pedig 180 Nm.
Potenciális flottavásárlóknak valószínűleg tetszeni fog, hogy az iOnba épített adóvevő a kocsi pontos helyzetét, az akkumulátorok töltöttségét és további információkat is küld, akár a főnökség irodai számítógépére is.
A 2010-ben bemutatkozó iOn után 2011-ben érkezik a 3008 HYbrid4. A négykerék-hajtású egyterű 200 lóerős lesz, és csupán 99 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.