Elöl megváltoztatták a kocsi motorháztetejét és sárvédőit, a nagyobb légbeömlők az XC60-ashoz, a méretesebb márkalogó pedig a többi Volvóhoz teszi hasonlóvá a C30-ast. Módosult a hátsó rész is, több műanyag elemet is a kocsi színére fújtak..
Akik nem az automatikus leállító és elindító rendszerrel felszerelt, környezetkímélő dízel 1.6D DRIVe modellt vásárolják, azoknak lehetőségük nyílik a Volvót az új sport-padlólemezzel is rendelni, amelyhez feszesebb lengéscsillapítók, rövidebb gázadási reakcióidő és közvetlenebb kormányzás is jár.
Az autót összesen ötféle dízel- és háromféle benzinmotorral szerelik. A gázolajosok 107-177, a benzinesek 99-227 lóerősek. Az 1,6 literes, dízelmotoros DRIVe modellek start-stop rendszerrel 104, anélkül 119 gramm szén-dioxidot bocsátanak a levegőbe, és 3,9 illetve 4,5 litert fogyasztanak.
Nézze meg a 2010-es Volvo C30-as fotóit az ötképes galériában. Kattintson a képre!
Minden korábbinál jobban testre szabható az új C30-as: több új külső színből, öt különböző színű szpojlerből, 27 féle kárpitból, négy belső díszítőelemből és tizenegy keréktárcsából (köztük fehérből) lehet választani, az extralista pipálgatásával így elméletileg hatvanmillió különböző C30-as készülhet.
A 2010 elején megjelenő autó áráról egyelőre nincs információ.