Egyértelműen az a cél vezérelte a japán gyár mérnökeit, hogy jobb menetteljesítményeket érjenek el, logikus lépés volt tehát a súlycsökkentés.
Karbonszálas anyagból készült panelre cserélték a tetőlemezt, ezzel pedig nem csupán jó néhány kilót sikerült lefaragni, a súlypont is mélyebbre került. Azt nem számszerűsítette a Subaru, hogy a Carbon-kivitel mennyivel könnyebb a WRX STi ötfokozatú automatikus váltóval szerelt alapváltozatánál, a sajtóanyag megfogalmazása szerint azonban "jelentős értékről" van szó.
Az új tető mellett az STi Carbon teljes egészében alcantara kárpitozású kabint, valamint néhány különleges dekorbetéteket kapott. Nem nyúlt a Subaru a kétliteres turbós bokszerhez, a teljesítmény maradt 308 lóerő, a legnagyobb nyomaték pedig 422 Nm. A Carbon-kiadást a közeljövőben több egyedi WRX STi-változat követi majd, de sajnos kizárólag a japán piacon.