Míg eddig úgy lehetett tudni, a Toyota és Subaru közös fejlesztésű olcsó sportautójának a két márka által külön, saját neve alatt piacra dobott változata nagyjából megegyező lesz, a legfrissebb hírek szerint a Subaru-verzió sokban különbözik majd az FT-86-tól. A Toyota modellje hátsókerék-meghajtású, könnyű, és 200 lóerős, és sokáig úgy tűnt, hogy a Subaru is egy ehhez hasonló modellt dob majd piacra. A legfrissebb hírek szerint azonban a kisebb cégnél végül úgy döntöttek, a márka hagyományaihoz híven ez az autó is összkerékhajtású lesz.
Emellett azt is tudni vélik, hogy míg a modell ugyan megtartja a közös, kétliteres, négyhengeres bokszermotort, az a Subaru kocsijában a turbófeltöltés miatt már nem 200, hanem 250 lóerős lesz. Jelentős különbség még, hogy az új autó tengelytávja is hosszabb lesz a Toyotáénál.
Az erősebb Subaru-modell várhatóan drágább valamennyivel drágább is lesz a Toyota FT-86-nál, ami ugyancsak logikus lépés a gyártók részéről, hiszen így nem ugyanazokat a vásárlókat próbálják majd megszerezni. Jelenlegi becslések szerint az egyelőre név nélküli modell körülbelül 3000 euróval kerülhet többe a Toyotánál.