Jövőre kezdődik Európában a Great Wall autók értékesítése, a forgalmazásról szóló szerződést a brit I.M. Group kötötte meg a kínai autógyárral. Volt már kínai próbálkozás az öreg kontinensen, egy német cég a Brilliance autóival próbált üzletet csinálni, de hála a BS6 nullacsillagos töréstesztjének, végül csődbe ment.
Ostoba neve ellenére lényegesen jobb minőségű autókat gyárt a Great Wall, töréstesztjeire nem lehet panasz, és európai szemmel nézve is tetszetős autókat gyárt, bár eddigi legnagyobb dobása talán a Fiat Panda lekoppintása, a Peri (fent) volt. Ráadásul az importőrt is illik komolyan venni, hiszen a Daihatsu és Isuzu mellett Subaruk forgalmazásával is foglalkozik, vagyis nem kizárólag a Great Wall sikerére próbál építkezni.
Jövőre három balti országban, Észtországban, Lettországban és Litvániában kezdődik a forgalmazás, de 2011-től további, elsősorban kelet-európai terjeszkedést tervez az importőr.