Csak a jéghegy csúcsa, amit eddig láttunk – újdonságok az MG-től (top 5)
Sok változás előtt áll az MG, de ígérik, a megfizethető benzinesekről és hibridekről sem feledkeznek meg.
Sok változás előtt áll az MG, de ígérik, a megfizethető benzinesekről és hibridekről sem feledkeznek meg.
A gyártó saját kezébe veszi az üzletet.
A nyugati autógyártók kivonulása után túl gyorsan érkeztek meg a kínai autók Oroszországba.
A 4,4 méternél rövidebb és 10 milliónál olcsóbb Omoda 5 forgalmazását nyolc márkakereskedésben kezdték meg.
Megérkezett az MG ZS második generációja, amely közel 200 lóerős, de csak 5 litert fogyaszt.
Kiemelkedő fél évet zárt a kínai autógyártó.
Az MG ZS második generációja az új MG3 kisautóból ismert Hybrid+ hajtásláncot kapja meg.
Ennyi pénzért máshol nem kapni öntöltő hibrid hajtást közel 200 lóerővel.
Olcsóbb, mint a rivális Dacia vagy Suzuki, és szívómotorral is kapható MG ZS. Érdekes felszereltséggel teszteltük.
Ár-teljesítmény arányban minden autónál jobb az új MG4 X-Power, de azért közel sem tökéletes. Videóteszt.