Nyilvánosságra hozta a Fiat a Genfi Autószalonon debütáló 500C és Punto Evo Abarth változatának hivatalos adatait, utóbbi esetében azonban lehet némi hiányérzetünk. Előzetesen 200 lóerős teljesítményről szóltak a hírek, ehhez képest az alapváltozat 1,4 literes turbós MultiAir motorjából csak 165 lóerőt hoztak ki.
Azért ennyit, hogy így csináljanak helyet az Esseesse néven érkező izmosított kivitel számára, mely nem sokkal erősebb, 180 lóerős lett. A gyengébb 7,5 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, a start-stop rendszer az alapfelszereltség része, így az átlagfogyasztás állítólag megáll hat liternél.
140 lóerős, 1,4 literes. Multiair nélküli T-Jet motor kerül az 500C Abarthba, hatfokozatú, kormányról is kapcsolható robotizált váltót kapott a kis kabrió. Százra 8,1 másodperc alatt gyorsul, végsebessége eléria a 205 km/órát. Szintén fejlesztenek Esseesse kivitelt belőle, ez azonban a többi modellel ellentétben idén még nem lesz megvásárolható.