Két év múlva érkezik a Porsche 911 utódja, a hátralévő időt egy új változat piacra dobásával tölti ki a német gyár. Turbo S néven jön a legújabb kivitel, ezt a jelölést csak a 993-as és 996-os sorozat különkiadásainál használták, ezúttal azonban teljesen önálló modell lesz.
Vásárlói igényeket próbál kiszolgálni az újdonsággal a Porsche, ezért a Turbo S-ben alapáron adják majd a 911 Turbo több extráját. Jelentősen, 530 lóerőre erősödik a 3,8 literes, ikerturbós sorhatos, de a legnagyobb nyomaték is emelkedik 50 Nm-rel, kereken 700-ra. Mindezek ellenére az átlagfogyasztás változatlan marad, legalábbis a Porsche ígéretei szerint.
Hétfokozatú duplakuplungos váltó továbbítja az erőt mind a négy kerékre, szériában adják a kormányra szerelt váltofülecskéket, a nyomatékelosztó rendszert és a részlegesen önzáró differenciálművet, de szintén alapáras a Sport Chrono csomag is.
Gyorsulásban három tizedet ver a Turbóra a Turbo S, 3,3 másodperc alatt éri el a százas tempót, végsebessége 315 km/óra. Kerámia-kompozit fékrendszer gondoskodik a megállásról, a premier Genfben esedékes.