Már az Infinitinek is van alternatív modellje, az M35 Hybrid a Genfi Autószalonon mutatkozott be a nagyközönségnek. Az orrmotoros, hátsókerék-hajtású újdonság 3,5 literes, V6-os szívómotorja elektromos és regenerációs üzemmódban teljesen lekapcsol, ezáltal csökken a mechanikai ellenállás és javul a villanymotor hatékonysága.
A hibridbe gyors feltöltési és kisütési ciklusokra képes, és a hasonló méretű hagyományos akkumulátoroknál kétszer hatékonyabb lítium-ion telepek kerültek. Az erőátvitelről az Infiniti adaptív vezérlőprogrammal ellátott, hétfokozaú automata sebességváltójának módosított változata gondoskodik, ez a váltómű abban különbözik a többi Infinitiben használt ASC sebességváltótól, hogy nincs benne nyomatékváltó, ezért nem kell számolni ennek veszteségével. A nyomatékváltó elhagyása közvetlenebb működést eredményez, a visszaváltás a manuális sebességváltóval felszerelt autókhoz hasonlóan egyetlen mozdulattal elvégezhető.
A villanymotor névleges teljesítménye 68 lóerő, nyomatéka 270 Nm. Ha maximális gyorsítóerőre van szükség, a villanymotor a V6-os blokk munkájára rásegítve hajtómotorként működik, ugyanakkor képes generátorként is dolgozni, hasznosítva a fékezéskor és lejtmenetben keletkező energiát. A végleges teljesítmény-, gyorsulási és fogyasztási adatok közzététele későbbre várható.
Az M modellcsalád nyugat-európai értékesítése szeptemberben indul, míg az M35 Hybrid (piactól függően) 2011 tavaszán érkezik a márkakereskedésekbe.