A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

NHTSA vizsgálat a régebbi Mercedes-Benz E osztály ellen

Vágólapra másolva!
Gond adódhat az előző generációs E osztály légzsákjaival. Az USA közlekedésbiztonsági hivatala most a 2005-ös és 2006-os modellévű autókat vizsgálja, de sokkal több jármű is érintett lehet.
Vágólapra másolva!

Tavaly fejezték be a W211-es E Mercedes gyártását, de az utód körül sincs minden rendben. A korábbi modellre összesen négy panasz érkezett az amerikai hatósághoz, és megállapították, hogy egy elektromos vezeték okozta hiba miatt előfordulhat, hogy balesetkor nem nyílnak ki az autók vezetőoldali légzsákjai. Sérülés nem történt, de a becslések szerint akár százezer autót is érinthet a hiba.

Minden E osztályt négy irányba állítható kormányoszloppal szereltek fel, és ha a vezető a legmagasabb állásba állítja, és teljesen maga felé húzza, akkor lelazulhat a légzsákot vezérlő kábel csatlakozója. Ilyenkor a légzsák hibalámpája felgyullad, és a fedélzeti számítógép két hibaüzenettel is rámutat a baj forrására.

A probléma a szóban forgó vezetékek meghosszabbításával orvosolható. Bár csak két évjáratot vizsgálnak, de az összes 2002 és 2009 közötti E és a 2006 és 2010 között gyártott CLS hasonló rendszerrel van felszerelve, ezért több autónál jelentkezhet a hiba.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!