Csak az A-oszlopig egyezik meg a karosszéria a kupééval
Azért várt idén nyárig a másfél éve bemutatott, nyitható tetejű Infinti G37 forgalmazásával a hazai importőr, hogy egyből a modellfrissítés utáni példányokkal léphessen be a prémium kabriók piacára. A G37 kupéból kifejlesztett nyitott tetős változat egy három részből álló keménytetőt kapott, amelyet sikerült olyan ügyesen elhelyezniük a japán mérnököknek a hátsó ülések mögött, hogy a kocsi fara nem lett túl magas, mint például a Lexus IS kabriónál, így a megjelenése is elegánsabb.
Közel kilenc centiméterrel kellett kiszélesíteni a fart, hogy beleférjen a háromrészes fémtető
Csukott tetővel is harmonikus a forma, ami sok kupé-kabrióról nem mondható el. A háromrészes fémtető miatt megnyújtott hátsó részt az Infiniti mérnökei a szélesség és a nyomtáv növelésével kompenzálták, emellett a hátsó, többlengőkaros futóművet is át kellett alakítaniuk. Sajnos a kabrióhoz nem elérhető a többi G37-hez rendelhető összkerék-kormányzás, összkerékmeghajtás és a viszkókuplungos önzáró hátsó differenciálmű sem.
Csukott tetővel is szép a forma, a B-oszlop hiánya nélkül összetéveszthető lenne a kupéval
Az elektromotoros fémtető 25 másodperc alatt tűnik el az autó hátuljában, ami két másodperccel rosszabb idő, mint amire a BMW 3-as kabrió képes. 10 km/órás sebességig menet közben is nyitható, sőt, álló helyzetben a kívülről, a vezetőoldali kilinccsel is eltűntethető a tető. Nyitott állapotban 377 literes a G37 csomagtartója, így akár egy túrázáshoz is elegendő lehet a befogadóképessége. A hátsó ülések természetesen nem olyan kényelmesek, mint az elsők, de rövidtávra felnőttek is beülhetnek.
Kissé átdolgozták a G-sorozat utasterét nemrégiben a modellfrissítésnél. A váltófül magnézium
Érdekes újdonság, hogy a drágább felszereltséghez tartozó Bose Open Air Sound System hifi figyelembe veszi az autó sebességét, és hogy mekkora a külső zaj nyitott tetőnél, és e szerint változtatja saját beállításait. Két-két hangszórót az első fejtámlákba is beépítettek, ezen kívül még hét hangszórót tartalmaz a drágábbik rendszer. Az intelligens légkondicionáló szintén a tető helyzetétől és a sebességtől függően változtatja a levegő befújásának erősségét.
A motorháztető alatt a többi G37-ből ismert 320 lóerős, 3,7 literes V6-os szívómotor dolgozik. Ennek ereje alapesetben egy hatfokozatú manuális váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez, de a G37 kabrió kapható a hétfokozatú, hidrodinamikus automatikus váltóval is, magnézium váltófülekkel a kormánykerék mögött. Kézivel 6,2, automatával 6,4 másodpercig tart a százas sprint, tehát a kupéhoz képest 0,4 másodperces lassulást jelentett a 182 kilogrammos tömegnövekedés. A változó szelepvezérlésű és szelepemelésű V6-os 275 g/km-es szén-dioxid-kibocsátása és 11,9 literes átlagfogyasztása meglehetősen magas a konkurensekhez képest. Összehasonlításképp a BMW 335i Cabrio csak 8,6 litert fogyaszt 206 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás mellett, a Mercedes-Benz E 350 Cabrio pedig csak 8,9 litert fogyaszt, szén-dioxid-kibocsátása 208 g/km.
Az automatikus váltó előválasztó karja elé került a tetőnyitó gomb
A G37 Cabrio alapára GT felszereltséggel 17 millió forint, a jobban felszerelt GT Premium csomaggal pedig 17,95 milliót kóstál. Már az alapcsomag is szinte minden lényegeset tartalmaz az elektromos bőrülésektől kezdve a tolatókamerán át a kanyarba bevilágító bi-xenon fényszórókig, ezekért az extrákért az európai prémiummárkák még borsos felárat kérnének. A GT Premium felszereltsége érintőképernyős, merevlemezes, Michelin turistakalauzát is tartalmazó navigációval, Bose hifivel, elektromos deréktámasszal, hűthető, memóriás ülésekkel ad többet. Csupán néhány extrát kell külön megvenni, ilyen a távolságtartó tempomat (255 ezer Ft), az automatikus sebesságváltó (625 ezer Ft), a vörös bőrkárpitozás (280 ezer Ft), a pótkerék defektjavító készlet helyett (28 ezer Ft), vagy a metálfényezés (230 ezer Ft).
Lágyan ívelő formáival sokak szívét hódíthatja meg. A fényezés magától eltűnteti a karcokat
Az Infiniti kabriójának ára a 320 lóerős teljesítményt és a gazdag felszereltséget figyelembe véve kedvező, a gyengébben felszerelt, 306 lóerős BMW 335i Cabrio 17,56 millió forintba, a 292 lóerős Mercedes-Benz E 350 Cabrio 17,77 millió forintba, a 204 lóerős Lexus IS 250C 14,7 millió forintba, a 265 lóerős Audi A5 Cabrio fokozatmentes multitronic váltóval 16,09 millió forintba kerül.