A Nissan az év második felében mutatja be az Infiniti M benzines-elektromos hibrid verzióját. Jókora késéssel jelentek meg saját hibrid technológiájával a Toyotához és Hondához képest, de állításuk szerint saját duplakuplungos rendszerük jóval nagyobb üzemanyag megtakarítást eredményez, mint a versenytársaké, ráadásul a lényegesen egyszerűbb technológia miatt alacsonyabb többletköltséggel.
Az autógyárak jellemzően 30 százalék körüli üzemanyag megtakarítást érnek el "teljes" hibrid technológiai rendszerekkel, illetve 15 százalék körülit "enyhe" (pl. Honda) hibrid technológiák alkalmazásával. A Nissan ezzel szemben 60-90 százalékos üzemanyag megtakarítás elérését tűzte ki célul. A felsőkategóriás, hibrid Infiniti M üzemanyag fogyasztása megfelel majd egy kompakt autó fogyasztásának.
Annyiban hasonlít a Nissan hibrid rendszere Volkswagen kétkuplungos rendszeréhez, hogy egy külön tengelykapcsoló választja el a benzinmotort a villanymotortól annak érdekében, hogy kizárólag villanymotorral lehessen haladni, amikor az akkumulátorok fel vannak töltve. A rendszer elektronikus szabályozása gyakrabban teszi lehetővé a benzinmotor üresjáratban futtatását, jelentős mértékben csökkentve ezzel az üzemanyag fogyasztást. Tesztelési tapasztalatok alapján a benzinmotor városi forgalomban csak az üzemidő felében működött.
A lényegesen egyszerűbb technológia eredményeképpen a rendszer nagyjából 30 kilogrammal könnyebb a Toyota összevethető bolygóműves hajtásláncánál. A 43 százalékban a francia Renault tulajdonában lévő Nissan jelenlegi egyetlen hibrid modellje, az Észak-Amerikában kapható Altima szedán hibrid verziója a Toyota technológiáját alkalmazza.