A háromliteres, 238 lóerős V6-os közös nyomócsöves dízelmotorral felszerelt M30d tekintélyes, 550 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. Nem csoda, hogy fürge: 6,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig elektronikus korlátozással 250 km/h. Üzemanyag-fogyasztása vegyes használatban 7,5 l/100 km, szén-dioxod-kibocsátása pedig 199 g/km.
Összehasonlításképp eláruljuk, hogy az autó legnagyobb vetélytársa, a BMW 530d motorja szintén háromliteres, 245 lóerős, nyomatéka 540 Nm. Az autó végsebessége szintén 250 km/óra, de a százas sprintben 0,1 másodperccel elmarad az Infinititől. Viszont sokkal jobban óvja a környezetet, mivel szabványos átlagfogyasztása nyolcfokozatú automatikus váltóval csupán 6,1 liter gázolaj száz kilométeren, szén-dioxod kibocsátása pedig csak 160 g/km.
Bár a BMW és az Infiniti is 15 milliótól indul, a japán autó felszereltsége jóval gazdagabb: a belépő modell alapfelszereltsége is tartalmazza a hétfokozatú automata sebességváltót, a bi-xenon fényszórókat, az elektromosan állítható első üléseket 10 állítási ponttal, a tolatókamerát, a merevlemezes hangrendszert, valamint az Infiniti új üzemmódválasztó kapcsolóját, amely lehetővé teszi, hogy a vezető a négy előre programozott üzemmód (Sport, Normal, Snow és Eco) közül válassza ki a számára leginkább megfelelőt. Hasonló kapcsoló a BMW-ben is van, de a többi, fenti tételért borsos felárat kérnek a bajorok. Érdekesség, hogy a kategóriában csak ezt a két autót lehet összkerék-kormányzással megvásárolni.
A V6-os benzinmotorral felszerelt M37 mellé érkező V6-os M30d az M modellcsalád második tagja. 2011-ben az innovatív M35 Hybrid bemutatásával tovább bővül a kínálat.