Hamarosan búcsúzik a 997-es széria a Porschénél, de Párizsban még bemutatkozik egy utolsó modell, a 911 Carrera GTS. Szemben a sportosságra kihegyezett GT2, GT3 és 911 Turbóval, a GTS kifejlesztésénél arra koncentráltak, hogy megmaradjon a Carrera-sorozat praktikuma, de azért erőből és vezetési élményből se legyen hiány.
Carrerából az ígéretek szerint nem volt még olyan jól vezethető modell, mint a GTS, decembertől rendelhető kupéként és kabrióként is. 407 lóerőre emelkedett a Carrera S 3,8 literes motorjának teljesítménye, a 420 Nm-es csúcsnyomaték 4200-as percenkénti fordulatszámnál jelentkezik, a korábbinál kétszázzal korábban.
Alapáron hatfokozatú kézi váltó jár a GTS-hez, a hétfokozatú PDK duplakuplungos automata feláras extra. Noha az autó erősebb a Carrera S-nél, fogyasztása és szén-dioxid-kibocsátása nem változott. A legnagyobb látható változás, hogy a GTS hátsó része 44 milliméterrel szélesebb, összhangban a nyomtáv kiszélesítésével és az így tökéletesített menetdinamikával.