Korábban már beszámoltunk róla, hogy a Nissan legendás sportkocsijának 3,8 literes biturbós V6-os motorja 530 lóerősre izmosodott, és eddigi rekordjánál hat másodperccel gyorsabban, 7:20 alatt megy egy kört a Nürburgringen.
Most újabb információk derültek ki a megújult autóról. A külső változások nem okoznak meglepetést, a 0,26-ra javított alaktényező miatt megváltozott az első lökhárító alakja, és LED-es nappali menetfény is került az orrészre. Alig észrevehetően alakult át a GT-R hátulja, a leszorítóerő tíz százalékos növelésére továbbfejlesztett diffúzort kapott.
Odabent is beérték kisebb módosításokkal, átrajzolták a műszerfalat, új üléseket és karbon mintás díszbetéteket kapott. A 38 lóerővel erősebb és 23 Nm-rel nyomatékosabb egység fogyasztása 8,5 literre csökkent, ezt a szabványos mérési ciklusban mért értéket közúton valószínűleg soha nem sikerül majd reprodukálni. Kezelhetőségét olyan apróságokkal javították, mint a tíz kilométer/órás sebesség alatt, félig elfordított kormány mellett szétkapcsoló összkerékhajtás, új toronymerevítő, áttervezett rugók és lengéscsillapítók alkalmazása.
Az első és a hátsó futómű áttervezése mellett a mérnököknek még arra is jutott ideje, hogy különleges kiadásokat állítsanak össze. A SpecV kivitel az alapváltozatnál hússzal több, 632 Nm nyomatékkal, erősebb fékekkel és sportosabbra hangolt elektronikával készül fel a dinamikus közlekedésre. Aki versenypályán szeretné használni az autóját, megvásárolhatja a Club Track modellt, melyről csak annyit árultak el, hogy ez a csomag segít kiaknázni a GT-R minden tudását.
Az exkluzív megoldások kedvelői biztosan szeretni fogják az Egoist változatot, a csúcs Nissan legelegánsabb kivitelét, amely a luxusfelszereltség részeként a vezetőre optimalizált Bose audiorendszer után kapta a nevét. Ezen kívül készül még Pure, Black és Premium Edition is. A megújult GT-R forgalmazása Japánban idén novemberben, Európában jövő februárban indul.