Szokatlan megoldás a hátsó futómű
(Még több kép a galériában, kattintson a képre!)
Ha valakinek a külső alapján nem lenne világos, mi a terve a BMW-nek a Concept C nevű tanulmányával, azok számára eláruljuk, hogy a névből a C betű az angol "commuter", azaz ingázó szó rövidítése. A bajorok reményei szerint a jövőben egyre többen ülnek majd át motorra, hogy így nyerjenek időt a közlekedéssel, amelyhez remek társ egy kényelmes nagyrobogó. A Concept C formája és technikai megoldásai alapján akár egy sci-fi kellékének is elmehetne, így kíváncsian várjuk, mi marad meg ebből a szériaérett változaton, amelyet várhatóan jövőre mutatnak majd be.
Angol nyelvű bemutató a Concept C-ről
Sajnos a futurisztikus forma szinte borítékolhatóan szelídül majd, de nyilván a visszapillantókat helyettesítő kamerák, az LCD-s műszerfal és a kétszínű gumik is a költséghatékonyság áldozatai lesznek, akárcsak a sportmotorokat idéző hatdugattyús fékrendszer. A BMW-re jellemző érdekes technikai megoldás az egykarú hátsó lengővilla és a monolever nevű felfüggesztés, melynek lényege, hogy a motor oldalára kitolt rugóstag nem merőlegesen, hanem vízszintesen helyezkedik el.