Minden bizonnyal idén, a márciusi Genfi Autószalonon mutatja be a Pagani a Zonda szupersportautó utódját, amelynek prototípusait jelenleg C9 kódnéven tesztelik. Az új modellben várhatóan ismét egy AMG-től származó V12-es motor dolgozik majd, de nem szívóként, hanem két turbófeltöltővel, Euro 5-ös tisztasággal, és nagyjából 700 lóerős teljesítménnyel. Olaszországból érkezett hírek szerint megszületett a döntés az utód végleges elnevezésről, Horacio Pagani a Huayra szót védette le az európai szabadalmi hivatalban. A napokban grafikák is felbukkantak az interneten a szupersportautó karosszériájáról, ezek alapján elmondható, hogy a Huayra formája a Zondán látható dizájn logikus továbbgondolásának tűnik.
Ősi kecsua nyelven a Huayra jelentése szél, az elnevezés tökéletesen passzolna a Pagani stratégiájába. Az előd, a Zonda egy argentin szélről kapta a nevét, Pagani egyébként a dél-amerikai országban született.
Huayra néven létezett már egy Ford-versenyautó, a Pronello Huayra-Ford 1968 és 1973 között több versenyen is részt vett. Hol másutt, mint Argentínában.