Virtuális garázskapu alól kacsingat a sportautóra vágyó jövőbeli vevőkre az FT-86 II, mellyel a Toyota visszatérhet a közel egy évtizede teljesen elhanyagolt kategóriába, a Subaru pedig tovább javíthatja imidzsét az izgalmas, új Impreza mellett.
A driftversenyek sztárjának, a könnyű és jól vezethető, nyolcvanas évekbeli, hátsókerék-hajtású Corolla AE86-nak a szellemi örökösét már évek óta tervezik a japánok egy közös projekt keretein belül. 2009-ben egy ígéretes prototípust is bemutattak, majd bejelentették, hogy áttervezik a koncepciót.
Látványos fényszóróin és orrának sziluettjén kívül semmi sem látszik a második tanulmányból, egyelőre a műszaki adatait is visszatartják, de az már biztosnak tűnik, hogy a Subaru modellje rendelhető lesz majd kétliteres 264 lóerős turbós benzines bokszermotorral, szimmetrikus összkerékhajtás helyett kizárólag hátsókerék-hajtással. Akárcsak a Toyota változat, melynek végleges, szériagyártásra érett változata a Tokiói Autószalonon debütálhat ősszel.