Átdolgozza az XF-et a Jaguar, a plasztikázott modell az áprilisi New York-i Autószalonon mutatkozik be. Átalakul a szedán front része, lecserélik a lökhárítót, a fényszórókat, új formát kap a hűtőrács, így a tervek szerint jobban hasonlít majd az eredeti C-XF tanulmányra.
Az utastérben az anyagok cseréjével javítják a minőséget, új extrák bukkannak fel, illetve a felfüggesztéseket is újrahangolják. Új, 2,2 literes dízelmotor jelenik meg a kínálatban, a Mondeóból is ismert, Ford-eredetű egység az XF hátsókerék-hajtású kialakítása miatt számos módosításon esett át.
Többek között új injektorokkal és start-stop rendszerrel szerelték fel, utóbbi öt-hét százalékkal csökkenti a fogyasztást. A Jaguarnál 190 lóerő a motor csúcsteljesítménye, a legnagyobb nyomaték 450 Nm, 5,4 literes átlagfogyasztás mellett. Új fejlesztésű, nyolcfokozatú ZF automata váltóval párosítva a 190 lóerős motor 8,5 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra az XF-et. Álcázás nélküli fotókat később hoznak nyilvánosságra az autóról.