Egy héttel ezelőtt mutattuk be a Renault Megane RS limitált kiadását, az alapmodellnél 15 lóerővel izmosabb, beszédes nevű 265 Trophyt. A franciák azonnal kivitték a Nürbugringre, ahol sikeresen megdöntötték vele az elődmodell legerősebb utcai változata, a becsövezett R26.R 8:17-es rekordját, így három év után ismét egy Renault a csúcstartó az elsőkerék-hajtású utcai autók között.
A tesztkör olyan jól sikerült, hogy a Nordschleifét néhány napja szintén megjárt, 335 lóerős BMW 1 M Coupe köridejét is megdöntötték. A 70 lóerővel erősebb, hátsókerekes bajor kupé elsősorban túlsúlya miatt kerülhetett hátrányba, bár az eredmények nem ugyanattól a pilótától származnak. Mégis büszke lehet magára a Renault, hiszen nemcsak a piac egyik legjobb hot hatchének gyártója, de még a jóval drágább és nagyobb presztízsű BMW újdonságát is sikerült lenyomnia.
A Nissan hasonló hírveréssel népszerűsítette GT-R csúcsmodelljét, mellyel szándékosan igyekezett folyamatosan megdönteni a Porsche 911 Turbo köridejét a legendás német versenypályán.