A szeptemberi Frankfurti autószalonon fog bemutatkozni az új Fiat Panda, amely továbbra is a régi padlólemezre épül, hasonlóan a Fiat 500-ashoz és a Lancia Ypsilonhoz. Sokat gömbölyítettek a formán a formatervezők, átvették az új Uno stílusát, de a jellegzetes profil és a praktikus ötajtós kialakítás megmaradt.
Hatalmas légbeömlőt kapott az első lökhárító, lekerekítették a fényszórókat, és a magasra tett hátsó lámpák is ívesebbek, mint korábban. Nagy valószínűséggel a Fiat 500-ból ismert motorokkal, így a kéthengeres Twinair motorokkal is meg lehet majd rendelni a miniautót 2012-től, a start-stop rendszer várhatóan széria lesz.
A gyártást Lengyelországból visszaköltöztetik Olaszországba, a pomiglianói gyárba. Korábban itt csak Alfa Romeók készültek, de a Fiat 800 millió eurós beruházással felújította az üzemet, és felkészítette a Pandák idén novemberben kezdődő gyártására.
A lengyelországi gyárban, Tichyben készül majd továbbra is a Fiat 500, a régi Panda és a Ford Ka.