Huff és Müller között presztízscsata folyt az első futamon
Michelisz mindkét futamot az utolsó rajthelyről kezdte, miután autója az előírtnál 12 kilogrammal könnyebb volt a szombati időmérő edzésen.
Tizenegy autót megelőzve, a négy pontot érő nyolcadik helyig jött fel Michelisz Norbert az első futamon. A narancs-fekete BMW-vel az utolsó rajthelyről indulva szinte minden körben javított helyezésén, végül Darryl O'Young sárga Chevolet-je mögött centiméterekkel a nyolcadik lett. A verseny harmadik körében Michelisz megfutotta a Yokohama Drivers' Trophy értékelésének leggyorsabb körét. Hármas Chevrolet-győzelem született, a futamot Robert Huff nyerte Yvan Muller és Alain Menu előtt. Huff az elején nagyot csatázott Müllerrel a vezetésért, egyszer még a fűre is kiszorította. Aztán az első kör hármas kanyarjától vezette a mezőnyt, egészen a célig, de szorosan ott loholt mögötte francia csapattársa.
Michelisz gyönyörű manőverrel előzte meg Nykjaert az első futamon
Az állórajtos második futamot Michelisz szintén az utolsó helyről kezdte és remek rajtjának köszönhetően az első kör végén már a 13. helyen haladt és a következő körök folyamán előrelépett a legjobb tíz közé is. Az ötödik körben viszont összeütközött Darryl O'Younggal, ami visszavetette a 11. helyre, melyen egy egyelőre ismeretlen műszaki hiba miatt már nem tudott javítani. A versenyt Yvan Müller nyerte a sokáig vezető Tom Coronel és Alain Menu és Rober Huff előtt. Coronelnek minden tudására és tapasztalatára szükség volt az utolsó körökben, hogy a másik két gyári Chevrolet-t maga mögött tartsa. Ötödikként Nykjaer végzett az új fejlesztésű motorral (1,6-os benzines turbó) szerelt Seat Leonnal.
A futam után Micheliszt 30 másodperces időbüntetéssel és egy 10 helyes rajtbüntetéssel sújtották a sportfelügyelők az O'Younggal történt ütközése miatt, utóbbit szerencsére három versenyre felfüggesztették.
Ezen a hétvégén már a Volvo is megkapta az 1,6-os turbómotort, jól is ment vele
Michelisz Norbert:"Közel voltam ahhoz, hogy megelőzzem Darryl O'Youngot, de az utolsó pillanatban meggondoltam magam, aztán ő már próbált az íven elfordulni, de az én autóm eleje még bent volt egy kicsit. Ha egy kis helyet hagyott volna, szerintem elkerülhető lett volna a baleset, de nyilván nekem is határozottabbnak kellett volna lennem. Összességében a futamon a fő probléma az volt, hogy most nagyon nem éreztem jól magam az autóban. Alulkormányzottságból nagyon hirtelen váltott túlkormányzott állapotba, nagyon nehéz volt kezelni. Kétszer a végéről rajtolva szerettünk volna az első tízben végezni, a második futamon nem hiszem, hogy a kilencedik helynél előrébb tudtam volna végezni."
A Zengő Dension Team versenyzője az összetett pontverseny nyolcadik helyén várja a következő fordulót.