Nagyszerű sportautó lett a McLaren MP4-12C, azok az újságírók, akik kipróbálhatták, mégis hiányoltak belőle valamit. Még a brit lapok is a Ferrari 458 Italia mögé tették az MP4-12C-t, leginkább a kevésbé lenyűgöző akusztikus élmény és bizonyos szituációkban a dinamizmus hiánya miatt.
Jól tette a McLaren, hogy csak erre a hétre időzítette az első ügyfélautók kiszállítását, mert a sajtókritikák hatására ezeken máris végrehajtott néhány módosítást. Élénkebbre hangolták a gázreakciót, illetve a kipufogó is dinamikusabb hangot kapott. A McLaren szóvivője szerint ezeket a változtatásokat eredetileg is tervezték, a kritikák hatására és a McLaren F1-es mentalitása miatt felgyorsították a fejlesztéseket.
A McLaren célja az volt, hogy a tulajdonosok egy kicsit jobban élvezzék az autót, a teljesítményhez nem nyúltak, csak az érzelmi oldalt próbálták felturbózni. Kizárólag a Track vezetési módra érvényesek a módosítások.
Arról nincs informáciü, hogy az autó vezethetőségén is javítottak volna. A korábbi teszteken ugyanis még autóversenyzők is arra panaszkodtak, hogy határhelyzetben nehezen kezelhető az amúgy nagyon gyors McLaren.