A Frankfurtban bemutatott tanulmányautó története egy beszélgetéssel kezdődött a már akkor is egy Infiniti FX-szel rendelkező Sebastian Vettel és Shiro Nakamura, az Infiniti kreatív vezetője között a 2011-es Genfi Autószalonon. Az ötliteres V8 motor áthangolásával a teljesítmény 420 lóerőre nőtt, az Infiniti és a Red Bull Racing együttműködésével kifejlesztett, nagy leszorítóerőt garantáló aerodinamikai csomag pedig 300 km/órás végsebesség elérését teszi lehetővé. Szénszálas anyagból készült a külső tükrök háza, a küszöbök, a Forma-1-es stílusú első szárny, és a tető végére szerelt hátsó szárny is. Mivel már az kiindulási alapként használt FX 5,0 V8 is 23,5 millió forintba kerül, nem csodálkoznánk, ha a Vettel-féle változatért 25-30 millió forintot kérne majd az Infiniti.
Andy Palmer, az Infiniti alelnöke szerint további sportmodellek is várhatók, amit valószínűsít az is, hogy vasárnap hivatalosan is bejelentették, hogy szélesebb körú lesz az együttműködés a japán autógyár és a Red Bull Racing Forma-1-es istálló között.
"Az FX Sebastian Vettel változatát a különlegesség kedvéért készítettük el a Frankfurti Autószalonra, ám a modell egyfajta kísérlet is volt. Olyan ez számunkra, mint a Mercedes-Benznek az AMG vagy a BMW-nek az M-sorozat. Szerettük volna kipróbálni, hogy a szervezetünk meg tud-e birkózni egy ilyen különleges változat kifejlesztésével járó feladatokkal. Az FX SV jól példázza, hogy készen állunk a kis darabszámú, különleges kivitelek gyártására, és az FX Sebastian Vettel-változat egyike lesz a piacon is kapható első ilyen modelleknek" árulta el Palmer.