Várhatóan a jövő nyáron kerül piacra a Subaru új, hátsókerék-hajtású sportkupéja, melynek fejlesztése a Toyotával közösen zajlik.
A gyártó szerint minden sorozatgyártású autónál alacsonyabban lesz a sportkocsi súlypontja, ez pedig a Subaru-féle összkerékhajtás hiányának köszönhető.
Mivel a BRZ-ben csak a hátsó tengely lesz hajtott, a Subaru mérnökei szabadabban játszhattak a kompakt, kétliteres bokszer elhelyezésével.
Az egyszerűbb hajtáslánc miatt a motort sokkal mélyebbre szerelték, mint amit a szimmetrikus összkerékhajtás engedett volna.
Bár a fejlesztés a Toyotával közösen zajlik, a Subaru nagyrészt önállóan tervezte a BRZ-t, és a beállítások is egyediek lesznek. A bokszermotor megkapja a Toyota közvetlen befecskendezéses rendszerét, a teljesítményszintek viszont eltérőek lesznek: míg az FT-86 körülbelül 200-220 lóerős lesz, a BRZ közelebb lesz a 300 lóerőhöz.