Az autó megjelenésre a vadabb szpojlerezésnek köszönhetően még dinamikusabb, amit az autó hátulján egy szürke fényezésű diffúzor is fokoz majd. A hibrid változatot a lökhárító alsó részén végigfutó krómcsíkról lehet majd felismerni. Minden F Sport modell hátsó légterelőt és sötét fényezésű 19 collos könnyűfém keréktárcsákat kap, elöl 235, hátul 265 milliméter széles abroncsokkal. Az utastér különlegességei a 16 irányban elektromosan állítható első sportülések, a fekete tető- és oszlopkárpitozás, a perforált bőrrel borított volán és váltógomb, az alumínium pedálsor, a fekete, logóval ellátott küszöbdíszlécek és a kormánykeréken látható F Sport embléma.
Természetesen a futóművet érték a legfontosabb változások, a változó karakterisztikájú felfüggesztést (AVS) tovább finomították, hogy jobban megfeleljen a sportos követelményeknek, és több visszajelzést adjon a vezetőnek. A változtatható futóműnek két alapbeállítása van, a Normal mindennapi használthoz és a Sport S+ a sportos vezetéshez. Ez utóbbiban az autó automatikusan eltérő keménységű csillapítást alkalmaz az ívkülső és ívbelső lengéscsillapítókban, tovább csökkentve a karosszéria dőlését. Ezzel egy időben automatikusan csökkenti a kormánymű áttételét (körülbelül 10 százalékkal), miközben az elektromos szervokormány (4 százalékkal) növeli a rásegítés mértékét.
Ehhez kapcsolódóan a hajtási rendszernek is négy különböző programja van: Eco, Normal, Sport S és Sport S+. Az Eco üzemmódban minden fogyasztót ellenőriz a rendszer, hogy semmi se menjen fölöslegesen. Normal állásnál már nem figyel semmire, de Sport S módban is csak a motor működését optimalizálja. Természetesen itt is a Sport S+ mód van kihegyezve arra, a vezető minél nagyobb vezetési élményhez juthasson.
A továbbfejlesztett futómű mellett a GS 450h F Sport változata már összkerék-kormányzást is kapott, így ez az első hibrid jármű a világon, amelyben négykerék-kormányzás működik. A rendszer figyelembe veszi az autó sebességét, a kifarolás és a kormánymozdulatok mértékét és gyorsaságát, valamint az oldalirányú gyorsulást, majd ezek alapján kiszámítja a hátsó kerék szükséges kormányadagolását. 80 km/óra alatti sebességnél az első és hátsó kerekek ellenkező irányba, 80 km/óra fölötti sebességnél pedig azonos irányba fordulhatnak el, maximum két fokot.
Minden GS F Sport modellben nagyobb méretű, 365 milliméteres hűtött első tárcsafékek működnek, amelynél a világon első ízben a kétrészes féktárcsa agyrésze alumíniumból készül, ami segít a tömeg csökkentésében, és mérsékli a hő hatására bekövetkező vetemedést.