Még több fotó a galériában, kattintson a képre!
Már a 2007-es megjelenésekor óriási híre volt a Nissan GT-R-nek, ugyanis a japánok nem csináltak titkot abból, hogy az új sportautójuk fejlesztésén egy Porsche 911 Turbót használtak "etalonnak", aminél egyébként- állításuk szerint - gyorsabb lett a GT-R a németországi Nordschleifén, bár a Porsche ezt később vitatta.
Azóta szinte egyfolytában csiszolták a Nissan mérnökei a GT-R-t, folyamatosan nőtt a 3,8 literes, V6-os biturbó motor teljesítménye, amely 2012-től kerek 550 lóerőre nő. Ez jelentős, 20 lóerős többletet jelent a jelenleg kapható változathoz képest, amit a motor szívórendszere hatékonyságának növelésével, valamint az elektronika módosításával érték el. Az erősebb és egyben jobb hatásfokkal működő erőforrás a Nissan szerint takarékosabb is lett, állítólag 12 literről, 11,8 literre csökkent az átlagfogyasztás, amit nyilván csak laboratóriumi körülmények között sikerült kihozni.
A Nissan sajtóanyagában az áll még, hogy "tökéletesítették a sebességváltó fokozatváltásának érzését és csendességét", amit a kapcsolóvilla szilárdabb konstrukciójával és a lendkerékház-rögzítő csapágyazásának megerősítésével értek el. Nem látható ugyan, de lényeges módosítás az is, hogy különböző helyeken megerősítették a karosszéria szilárdságát. Az utastérben csak nagyon apró dolgokon finomítottak, változott a műszerfal megvilágítása, alapfelszerelés lett a tolatókamera és nagyobb teljesítményű lett a hangrendszer mélynyomója. Nyilván el kellett valahogy nyomni az erősebb motor bömbölését.