A három tanulmány közül talán a legérdekesebb a zöld Regina, amely a Suzuki szerint a cég következő globális miniautóját vetíti előre, tehát lehet, hogy a következő Altót tisztelhetjük benne. A Regina jelenlegi formájában egyáltalán nem fogyaszt üzemanyagot, mivel nincs benne semmiféle motor, viszont a Suzuki szerint egy hagyományos benzinmotorral is képes lehet 3,1 literes átlagfogyasztásra, ami 70 g/km-es szén-dioxod-kibocsátásnak felel meg. Ezt a feltevésüket arra alapozzák, hogy a Regina tömege mindössze 730 kilogramm, és a légellenállása is 10 százalékkal jobb, mint a mai miniautók átlagának.
3,55 méteres hosszával a Regina csak 5 centivel múlja felül a jelenlegi Altót, szélessége is 3 centiméterrel több, viszont 4 centiméterrel alacsonyabb, így sportosabbak az arányai. Formaterve egyszerre sportos és fiatalos, karakteres vonalai leginkább a régi francia népautókat, a Renault 4-est és a Kacsát idézik fel. A minimalista stílusú, a zöld minden árnyalatában pompázó belsőben négy ülés található, a középkonzolt egy iPad-szerű érintőképernyő helyettesíti, de a középre helyezett műszerfal is csak egy kijelző. Hagyományos előválasztó kar helyett előválasztó forgótárcsát kapott az automataváltó, akárcsak az újabb Jaguarokban.
Akinek a Regina nem túl jövőbemutató, azok vessenek egy pillantást a Q-Concept nevű tanulmányautóra, ami leginkább úgy néz ki, mint egy óriási, hordozható cd-lejátszó az élére állítva. A Suzuki szerint egy merőben új járműkoncepció (a motorkerékpárok és az autók között) első képviselője lehetne, de arról elfeledkeztek, hogy rengeteg ilyen tanulmány készült már az elmúlt években, sőt, a Renault már árul is egy nagyon hasonló elektromos miniautót, a Twizy-t.
Az elektromos hajtású Q-Concept mindössze 2,5 méter hosszú, 1,3 méter széles, és 1,65 méter magas. Az Apple gépek stílusában megtervezett belseje két személy szállítását teszi lehetővé, a hátsó ülés is tűntethető, ha inkább a csomagoknak kell a hely. Egyelőre sok adat nincs róla, csak annyi, hogy a hatótávolsága 50 km, a végsebessége pedig 60 km/óra.
A Suzuki harmadik tokiói tanulmányautója a nálunk is gyártott, negyedik generációs Swift konnektoros hibrid változata, amelyből állítólag két év múlva szériaautó válhat. Ebben a kisautóban csak a villanymotor hajtja az első kerekeket, a benzinmotor csak az akkumulátorok töltésére szolgál, ha azok lemerültek. Kívülről az eltérő lámpatestek, hűtőrács, és felnik különböztetik meg az esztergomi Swiftektől.
Nagyjából 30 kilométeres, tisztán elektromos hatótávolságot szavatolnak a csomagtartóba tett lítium-ionos akkumulátorok. Azért lett hatótáv-növelővel ellátott hibrid, mert kisebb akkumulátor is elég bele, ezért olcsóbb és könnyebb, mint egy hagyományos elektromos autó. Műszerfala teljesen más, mint a normál Swifteké, az analóg műszerek és a rádió helyén is egy-egy zöld hátterű kijelző található. A Suzuki már két éve is bemutatott egy hibrid Swift tanulmányautót Tokióban, az újban ugyanúgy egy 658 köbcentis benzinmotor tölti az akkukat, amelyek egy 75 lóerős villanymotort táplálnak. Az autó átlagfogyasztása 100 kilométerenként 3,6 liter.