A kor követelményei a Bentleyt is utolérték, a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében kisebb motorral mutatkozik be a luxusautó. A Bentley-vásárlóknak azonban nem kell kétségbe esniük, ugyanis a Continental GT és GTC az Audi S8-asből ismerős modern, biturbós B8-ast kapja meg, amely a fogyasztás-csökkentés érdekében részterhelésnél akár még a hengereit is képes lekapcsolni.
Kereken 500 lóerő leadására lesz képes a Győrben gyártott motor a Continental GT-ben, maximális nyomatéka 652 Nm, tehát 20 lóerővel gyengébb, mint az Audi S8-asban. Sajnos a fogyasztásra még hivatalos adatokat nem adtak meg, de a szén-dioxid-kibocsátás 40 százalékkal csökken, tehát a vegyes átlagfogyasztásnak is ennyivel kell mérséklődnie.
A Detroiti Autószalonon bemutatkozó új V8-as Continental GT kereken 5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége 290 km/h. A kínálatban megmarad a hatliteres, W12 változat is.