Dietrich Mateschitz, a Red Bull tulajdonosa két Forma-1-es csapatot is vásárolt a 2000-es években: a Jaguarból a Red Bull, a Minardiból a Scuderia Toro Rosso született meg, előbbi alig hét év alatt, már tavaly a csúcsra ért. Sebastian Vettel nyerte az egyéni világbajnoki címet, a Red Bull emellett a konstruktőrök között is verhetetlen volt, a duplázásra jó esély látszik idén.
Nem csoda, hogy a Red Bull már a terjeszkedés lehetőségeit keresi, melyben segítségére lehet az Infinitivel folytatott szoros együttműködés. Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint a cég már nemcsak energiaital-gyártóként, hanem sikeres technikai alakulatként is ismert, ezért természetes, ha a márka az utcai autózásban is megjelenik.
A nulláról nem lehet semmit elkezdeni, így az első utcai Red Bull egy különkiadás lehet, amely akár a G37 kupéból is készülhet. De ha a Red Bull és a mögötte álló Nissan-Renault konszern bátor, akkor nemcsak a márkát támogató Infiniti kínálatában, hanem akár a Nissan GT-R szupersportkocsiból is megjelenhet red bullos modell.