Ahogy az várható volt a Hyundai i20-as is megkapja a márka új arculatához jobban illeszkedő új külsőt, vagyis mostantól az i20-as is illeszkedik a "folyékony szobrászat" formavilágba. A lökhárítók dinamikusabb hatásúak, a hűtőrács hatszögletű és a lámpák is az új divatnak megfelelőre lettek cserélve.
A legfontosabb újdonság mégsem a külsőben rejlik, a frissített i20-asban ugyanis bemutatkozik a Kia Rióból már ismert egy új, 1,1 literes, háromhengeres turbódzíel motor. Az ultratakarékos 75 lóerős erőforrás a start/stop-rendszerrel 84 g/km-es szén-dioxid-kibocsátásra képes. Az i20 arra is büszke lehet, hogy az erősebb, 90 lóerős 1,4 literes turbódízellel is 100 g/km alatt tudott maradni (96 g/km).
Az autó március 6-án, kedden mutatkozik be a Genfi Autószalonon, minden további adatra addig kell várni.