Darth Vader fehér katonái biztosan ilyen járművet választanánk egy sivatagi hadművelethez. Az Invader N40 megjelenése brutális, de a barátságosnak a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető külső mögött semmi rendkívüli nincs, csak egy valamikor Nissan Patrolként megszületett kőkemény terepjáró. A sajtóanyag szerint az autót a legjobb mérnökök építik Japánban kézi munkával, olyanok, akiknek "a versenyzés a vérében" van, és akik tudják, mi kell ahhoz, hogy valaki győztes lehessen.
Ez mind szép és jó, de miért kell versenymérnökökkel építtetni egy hatalmas terepjárót, ami versenypályát sosem fog látni? Valószínűleg arab sejkek ritka játékszere lesz az 500 darabos limitált széria nagy része, amire a gyártók is számíthattak, mivel a világpremier nem itt Genfben, hanem ősszel, a Dubaji Autószalonon volt.
Ha a motorhoz nem is nyúltak, az optikai tuningot azért nem aprózták el. Kiszélesítették a Patrol kerékjáratait, teljesen áttervezték az orr-részét, Invader felirat került a hűtőmaszk tetejére, feketére maszkolták a fényszórókat, és LED-füzért építettek be. Felkerült még négy malomkeréknyi méretű, 22 colos kovácsolt könnyűfém felni, és egy sportkipufogó-rendszer is.
Aki nem csak harcias megjelenésre, hanem combos motorerőre is vágyik, annak inkább az L60-ast ajánlja a cég. Ez a modell a Toyota Land Cruiser V8 Lexus-változatának, az 570-esnek az átirata. Itt a hasonlóan agresszív külső alaposan megpiszkált motort takar, az 5,7 literes V8-as blokkból egy kompresszor segítségével akár 600 lóerőt is kihoznak, ha valaki ki tudja fizetni, de az olcsóbb alapmodell is 383 lóerős. A csúcsváltozat 5,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, nem véletlen, hogy a fékrendszert is teljesen lecserélték. Csak terepezésre nem alkalmas az N40 és az L60, pedig eredetileg arra találták ki őket.