Nem lehet kétséges, hogy csupán brandépítési céllal vágott bele a Nissan a Juke sportváltozatának elkészítésébe, a kompakt SUV a GT-R hajtásláncát kapta. Noha erősen kérdőjeles egy ilyen projekt értelme, a közösségi oldalakon és az autós sajtóban nagy visszhangja volt a Juke-R-nek, ezért a Nissan limitált szériás gyártásról döntött.
Még a prototípusnál is erősebb, 552 lóerős motorral kerül piacra a szuper-SUV, egy francia magazin információi szerint 20-25 példány készül belőle. Mivel a fejlesztés a GT-R-rokonság ellenére is iszonyatosan sok pénzbe került, a rendelésre készülő modellek nem lesznek olcsók, a Dubajban és környékén élő milliárdosoknak legalább 600 ezer dollárt (130 millió forintot) kell kifizetniük érte. Ennyiből több Ferrarit is vehetnének, de egy maranellói sportkocsi a Közel-Keleten kétségkívül kommerszebb, mint egy értelmetlenül erős, de dögös megjelenésű kis SUV.