Raliautó készült a Skoda Citigóból

skoda citigo rally
Vágólapra másolva!
A Skoda a Citigo, a Seat a Mii megvadított változatával érkezik a Wörthi-tó partján megrendezésre kerülő volkswagenes tuningtalálkozóra.
Vágólapra másolva!

Forrás: Skoda

A Skoda Citigo Rally motorjáról meg semmit sem árultak el, az azonban az előzetesen kiadott grafikán is látszik, hogy a miniautó megjelenése alaposan átalakult. Jelenősen kiszélesítették a kerékjáratokat, hogy elférjenek bennük a 18 colos, ralis könnyűfém felnik, de teljesen új lökhárítókat, küszöböket és motorháztetőt is terveztek a Citigo számára. A tetőn légbeömlő nyílást alakítottak ki az igazi versenyautók stílusában, hátul egy méretes tetőszárny növeli a leszorítóerőt. Bár a rajzon nem látszik, a versenykipufogót középen vezetik ki, és a diffúzor sem maradt ki a csomagból.

A Skoda ezen kívül még a Citigo DJ-vel is készül a Wörthi-tónál mától kezdődő találkozóra. A találkozó leghangosabb valószínűleg autójának átalakított és kiszélesített hátsó részében egy 100 ezer wattos hifi és egy DJ-pult kapott helyet. Az autó a jelenlévő rajongók szórakoztatását fogja szolgálni négy napon keresztül, amíg tart a dzsembori. Várhatóan a négy nap alatt több mitn 120 ezren látogatnak majd el a Wörthi-tó partjára.

Forrás: Seat

A Seat Mii FR sokkal kevésbé versenyautós jellegű a Citigo Rally-nál, de az alapváltozathoz képest ez is sokkal sportosabb. Ennél a kocsinál bevallottan érintetlenül hagyták a műszaki alapokat, csak a külsőt és a belsőt alakították át. A vörös fényezésen kívül a kiszélesített, feketére fújt kerékjáratok, a 16 colos felnik, és a módosított lökhárítók emelik ki az FR-t a többi Mii közül. Belül folytatódik a vörös és a fekete szín használata, a két első ülést sportülésekre cserélték, és a kesztyűtartó fölötti részen megjelent egy hatalmas FR- logó. A Seat, mint a Volkswagen-csoport egyik sportos márkája valószínűleg komolyan fontolgatja a sportos Mii piacra dobását, a tanulmányautóval talán fel akarják mérni, hogy a nagyközönség hogyan fogadna egy ilyen változatot. Ha a szériagyártás mellett döntenek, akkor valószínűleg a Volkswagen Up! GT-ből ismert egyliteres, 110 lóerős háromhengeres turbómotor kerülne bele.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!