Üzemanyagcellás tanulmányt mutat be a Nissan Párizsban, a front részével kissé a Juke-ra emlékeztető autó a TeRRA nevet kapta. A koncepción ellentétes irányba nyílnak az ajtók, belső terének kialakítása a szériagyártástól erősen távoli.
A Nissan szerint a TeRRA ugyan tanulmány, de a hozzá kapcsolódó, 4x4-es, üzemanyagcellás elektromos hajtás messze nem csupán elképzelés. Az első kerekeket a Leafben is használt elektromotor mozgatja, a két hátsó kereket - ha összkerékhajtásra van szükség - egy-egy kerékagymotor hajtja. Ezek konstrukciója a három egymást követő Pivo koncepcióautó működő prototípusán alapul. Mivel a hátsó kerekek hajtásához nincs szükség kardántengelyre, az utastér padlóján és az autó fenéklemezén nincsenek kiemelkedő részek.
A Nissan üzemanyagcellás csomagja rendkívül tömör építésű, 2,5 kW/l-es teljesítménysűrűséget produkál. A Nissan 1996 óta fejleszt üzemanyagcellás egységeket, a mostani, legújabb generációs csomag ára egyhatoda 2005-ös elődjének. Ez a korábbinál sokkal visszafogottabb ritkafém-felhasználásnak köszönhető.