A nemrég bemutatott gyári grafikák alapján ígéretesebbnek tűnt a minden idők egyik legrondább autójának választott Rodius utódja, de a most nyilvánosságra került álcázatlan kémfotók láttán már úgy tűnik, korai volt az optimizmus.
Ami a grafikákon még arányosnak és modernnek hatott, az a maga fizikai valójában már inkább aránytalannak és elnagyoltnak tűnik. Elsősorban a C-oszlop mögötti részre fért volna rá még egy kis formatervezői munka, a hatalmas fémfelületek a hozzájuk képest kisméretű kerekekhez nem passzolnak.
Az orr egészen elfogadható lett, de a króm adagolásánál a kevesebb több elvet megfogadhatták volna a dizájnerek.
Belül elég szokványos műszerfal található, egyetlen különlegessége, hogy a vezető előtt és középen is van egy-egy sebességmérő, előbbi digitális, utóbbi analóg. A hatalmas, jól használható utasteret megörökölte az új Rodius is, három sorban hét ülést helyeznek el, a képek alapján a leghátsó sorban sem kell majd szorongani.
Az európai piacon kétliteres dízelmotorral és összkerék-meghajtással fogják forgalmazni a hatalmas autót, amelynek világpremierjét a márciusi Genfi Autószalonon tartják. A világ más részein 3,2 literes Mercedes-eredetű V6-os benzinmotorral és Korando Turismo néven is bevezetik az autót.