Mintha a dobozformájú G osztályból nem lenne még elég speciális kivitel, a Mercedes-Benz piacra dob egy hatkerekű változatot is belőle. A G63 AMG 6x6 alapjait adó modellt két éve használja az ausztrál hadsereg, a németeknek pedig annyira megtetszett a megrendelő elképzelése, hogy szériamodellé fejlesztették tovább.
A civil modell megtartotta a katonai változat összkerékhajtási rendszerét, amelyben összesen öt differenciálmű biztosítja, hogy minden kerék egyenként vezérelhető legyen. Az erre szolgáló gombokat a középkonzolon helyezték el. Míg az ausztrálok háromliteres dízelt kértek/kaptak ötfokozatú automata váltóval, a szériamodellbe az 5,5 literes, duplaturbós V8-as került 536 lóerős teljesítménnyel és hétfokozatú automata váltóval.
A pickup jellegű karosszéria 5867 milliméter hosszú, 2111 milliméter széles és 2209 milliméter magas, vagyis több mint egy méterrel hosszabb a G 63 AMG 4x4-nél. A hasmagasság 460 milliméter, a terepszögek lényegesen jobbak az alapmodellnél. A 6x6 változat tömege 3775 kilogramm, 37 colos felniken gurul.
A G osztály fejlesztéseit irányító Axel Harries szerint a G 63 AMG 6x6 kevesebb mint hat másodperc alatt gyorsul százas tempóra, végsebességét 160 km/óránál korlátozták. Évente 20-30 darab készül majd az autóból, amely az egész kínálat második legdrágább modellje lesz a 103 millió forintos elektromos SLS Electric Drive mögött.