Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!
A Cadillac jelentősen átdolgozta a középső modelljét, az újdonság a szerdán kezdődő Nem York-i Autószalonon fog bemutatkozni. A 2014-es modellévű szedán inkább tekinthető a régi CTS erős ráncfelvarrásnak, mintsem teljesen új tervezésnek. Ez azonban a teljesen átalakított külsőn nem látszik, új formájával sokkal jobban illeszkedik a kis ATS-sel elkezdett, "Művészet és tudomány" fantázianevű formanyelvbe, mint korábban.
Az arányok hasonlóak az európai hátsókerék-meghajtású vetélytársakéhoz, az első túlnyúlás rövid, a hátsó hosszú, az övvonal enyhén emelkedik. Főleg az orr-részen történtek mélyreható változások, sokkal szebben kidolgozták a részleteket, LED-es nappali fényeket építettek be a ködlámpa köré, és a fényszórót is kisebbre vették. Hátul sem maradt érintetlen a felsőkategóriás modell, áttervezték a LED-es hátsó lámpákat és a krómdíszeket.
Belül a CTS is megkapta az XTS csúcsmodellben bemutatott virtuális, szabadon konfigurálható vetített műszerfalat és az érintőképernyős CUE infotainment rendszert, amelyről ebben a cikkben írtunk részletesen.
A CTS európai sikerét nagyban akadályozhatja, hogy nincs dízelmotor hozzá, csak három benzinmotorral indul a forgalmazása. A leggyengébb az Opel eredetű kétliteres, négyhengeres turbómotor 272 lóerővel, ezt követi a 3,6 literes V6-os átdolgozott, 321 lóerős változata. Amíg a 600 lóerő körüli teljesítménnyel bíró, Corvette-motoros CTS-V nem jelenik meg, addig a 3,6 literes V6-os biturbó benzines lesz a kínálat csúcsa. A friss fejlesztésű, igen korszerű motor 420 lóerős teljesítménnyel és 583 Nm-es nyomatékkel büszkélkedhet, így nem csoda, hogy 4,6 másodperc alatt gyorsítja fel a limuzint 100 km/h-s sebességre, és 274 km/h-s végsebességhez segíti. Minden motorhoz nyolcfokozatú automataváltó kapcsolódik, a két gyengébbhez összkerékhajtás is kérhető.