Komolyan veszi a Jaguar márka azt, hogy tiszta lappal lép át az akkumulátoros-elektromos korszakba, magasabbra pozicionálják (értsd drágábban adják) az autókat, amelyekből az aktuálisnál jóval kevesebbet készítenek majd, és alapvetően teljesen új vásárlóközönséget szolgálnak ki. A most ismertetett új márkaarculat kapcsán az is elhangzott, hogy úgy számolnak, mindössze a vásárlók 15%-át tartják meg, a többi először ül majd Jaguarba.
Az aktuális trendnek megfelelően letisztult a „Jaguar Exuberant” névre hallgató betűtípus, amivel a márkanevet írják, a logóból eltűnt az acsarkodó vadmacska, helyette két J betűt látunk ott. Az ugró jaguár azért velünk marad egy vízszintes vonalakkal rajzolt motívumon belül. Ezek mellett még az alapszínekre koncentráló színpaletta jellemzi majd a brit márka új modelljeit, amelyek közül az elsőnek az előzetesét december elején leplezik le Miamiban.