Nem bírt tovább várni, és megmutatta az új Civic kombi hivatalos képeit a Honda. Mivel az ilyen autókra főleg Európában van igény, a családi Civicet a kontinensen tervezték, fejlesztették, és itt is gyártják majd, a Honda angliai üzemében.
Tanulmányként már a Genfi Autószalonon bemutatkozott az autó, az a forma sokat ígért, a végleges kicsit egyszerűbb lett. Az ötajtóshoz képest nem változott a tengelytáv, a hátsó kilincsek is rejtettek maradtak, a hátsó túlnyúlás a puttony miatt 235 milliméterrel nőtt.
A hátsó ajtónál 17 milliméterrel emelték a tetőívet, a D oszlopot egy harmadik oldalablakkal rejtették el. Jóval, az ötajtóshoz képest 137 milliméterrel lejjebb került a rakodóperem, amely mögött méretes, 624 literes csomagtartó rejtőzik.
Ezzel a Golf kombit (és az Octaviát) is veri a Civic, a német modell 605 (a cseh 610), döntögetéssel 1620 litert tud, míg a japán kompaktban az üléstámlák előrebillentésével 1668 literes raktér alakítható ki. A hivatalos nevén Civic Tourerhez adaptív lengéscsillapító rendszert fejlesztett a Honda, amely a terheléshez és az útviszonyokhoz igazodva állítja be a hátsó tengely csillapításának mértékét.
A Civic kombi kezdetben két motorral, a 142 lóerős 1,8-as benzinessel, illetve az 1,6 literes, 120 lóerős dízellel lesz rendelhető.