Hosszú ideig tartó fejlesztési munka után a Detroiti Autószalonon a Honda (pontosabban amerikai prémiummárkája, az Acura) bemutatta végre az új NSX szériaváltozatát. A sok-sok korábbi tanulmány után a sportkocsi végleges formája nem meglepetés, műszaki fronton azonban történt néhány változtatás.
A 2013-as tanulmány normál feltöltésű V6-osa helyett végül egy hosszában beépített, duplaturbós V6-os lett a belső égésű motor, ennek teljesítménye "több mint 550 lóerő". Ehhez a benzinmotorhoz kapcsolódik három további villanymotor, mindkét tengelyre küldve a nyomatékot, amit az Acura Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive hajtásnak nevez. Csak aztán győzzék megtanulni az értékesítők.
Két villanymotort az első tengelynél helyeztek el, a harmadik a benzinmotor és az új fejlesztésű, kilencfokozatú duplakuplungos váltó közé került. A legutóbbi tanulmányhoz képest valamivel hosszabb lett a végleges modell, 4470 milliméter hosszú, 1940 milliméter széles és 1215 milliméter magas.
Az új NSX-ben Quiet, Sport, Sport+ és Track vezetési módok közül választható ki a szituációhoz éppen illő, az alapár várhatóan 150 ezer dollár (40 millió forint) körül lesz. Hogy ezzel az árral, hibridként és kilencfokozatú automatával mennyi köze van az eredeti modellhez, más kérdés.