A Detroiti Autószalonon bemutatkozott a Chevrolet Volt új generációja, amely kívül-belül alaposan átalakult elődjéhez képest (tesztünket a kifutó generációról itt olvashatja). Az új Volt nemcsak takarékosabb, hanem jobban is gyorsul elődjénél, tisztán elektromos hajtással már 81 kilométert képes megtenni.
A General Motors továbbfejlesztette az autó hibrid hajtását, a 61 lóerős villanymotor és a 102 lóerős 1,5 literes benzines kettőse 5,73 liter/100 km-es kombinált átlagfogyasztást ígér. A Voltec rendszer 12 százalékkal hatékonyabb és 45 kilóval könnyebb az első generációs modellben találhatónál.
Az új Volt 2,6 másodperc alatt gyorsul 30 mérföldes (48 km/h) tempóra, ez 19 százalékos javulás az elődhöz képest. A 60 mérföld (96 km/h) 8,4 másodperc alatt van meg, ez már csak hétszázalékos javulás. Eddig 288, most már csak 192 cellából áll a 18,4 kWh-s kapacitásúra növelt lítiumion akkumulátor, amely majdnem tíz kilóval könnyebb elődjénél.
A többféle vezetéstámogató rendszerrel felszerelt, az elődjénél minden szempontból sokkal modernebb hatást keltő Volt értékesítése az év második felében indul az Egyesült Államokban.