Külön abroncs villanyautóra és hibridre? Van már az is!
![econtact](https://cdn.origo.hu/2023/12/iyySvIQ9plzC5wZg6MvaJSC4wp24p5HfEVm7GibpkEI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzNhZjYwNTFjMzY4ZDRkYzE5YzJlODNlZDNiNzJjMzUx.webp)
Mindkét modell a Conti.eContact nevet viseli, de két különböző hajtáslánc-típushoz készültek. Az elektromos járművekhez kifejlesztett 20 colos modell a hagyományos abroncsoknál 30 százalékkal kisebb gördülési ellenállással rendelkezik.
A hibrid meghajtású, nagyteljesítményű személyautókra, illetve szabadidőjárművekre optimalizált 17 és 18 colos abroncsok gördülési ellenállása 20 százalékkal alacsonyabb a normál abroncsokénál. Az új abroncsok akár 6 százalékkal is növelhetik az elektromos járművek hatótávolságát.
A Conti.eContact sorozat abroncsait a Volkswagen és a Renault alkalmazza gyári szerelésben, de a Continental várakozásai szerint az idei év végéig újabb autógyártóktól várható jóváhagyás.